topbella

Selasa, Ogos 03, 2010

sedih.....

Ku bertemu denganmu ketika dalam perjalanan hidupku.Kita menyulam kasih dan cinta bersama.Setiap hari kita lewati bersama.Kita bermimpi untuk kehidupan yang lebih baik dan kemudian semuanya harus berkhir dengan tragedy.Ku bukakan bagimu semua pintu2 mimpi yang ku miliki.Ku tinggal bersamamu di istana yang indah.
Kemudian istana tersebut hancur lebur.Ku simpan umurku di hatimu.Ku penuhi fikiranku dgn hari2ku.Ku berikan kebahagian di depan matamu.Kemudian semuanya hilang begitu saja tanpa ada sedikit pon usaha yang dapat menahannya.Ku mabuk dgn cintamu,keelokan suaramu,kenikmatan aromamu,tetapi ketika ku membuka mataku,ku tidak melihat dirimu.
Kamu mencuba untuk berpisah tapi tidak boleh.Jika kamu diam,suaramu tetap tergiang di telinga.Jika kamu pergi,bayanganmu masih tersisa di pandangan mata.Ku berusaha memejam mata tapi bayangan mu tetap terlihat.Ku berusaha menyendiri,tapi ku masih mendapatimu.Ku berdiri d depan cermin,kamu masih tetap d depan ku.Ku membaca suratmu lalu ku melihatmuKetika ku kembali ke alam reality ku tidak melihatmu.
Ku satukan kenangan2 di belakangmu.Ku lukiskan wajahmu di atap kamar.Ku berbicara denganmu pada setiap malam seperti orang gila.Ku menempuh jalan menujumu ketika rindu ini muncul.Ku lalu kembali ke perbaringan pada akhir malam lalu ku menangisimu,menangisimu.
Hari raya datang dan ku masih sendiri.Musim bunga dating menjemput,namun ku tetap sendiri.Hujan turun pun ku tetap sendiri.Kerinduan mengetuk pintuku dank u masih sendiri.Umur berlalu dank u masih sendiri.
Ku melihat mu bersama orang lain ketika kita tiba2 bertembung suatu hari di tengah jalan.Tanganmu memegang tangannya dan mu melihat kpku sedangkan mu tidak mengenaliku lagi.Umurku yang berada di belakangmu memanggilmu,tapi kamu tidak mendengarnya.
Ku menulis surat tapi tidak sampai kpdmu.Ku berteriak tapi suaraku tidak kedengaran olehmu.Ku mati dan berita tersebut sampai kpdmu seperti org asing.

0 comments:

CoReTaN tErKiNi

get this widget here
Daisypath Anniversary tickers

Santapan Minda

Sahabat pembaca,ku kongsikan sisipan ini buat tatapan bersama sebagai pengakhir bicara.Mudah-mudahan ada hikmah yang terpancar untuk renungan kita,insyaAllah.
Kita mula berfikir,mungkin Allah punya terlalu ramai hamba untuk di uruskan dan mungkin terlepas pandang akan permintaan yang tak kunjung makbulnya.
Allah sentiasa melakukan semua perkara dengan betul...
Cara Allah sentiasanya cara terbaik walaupun kelihatan semuanya salah...
Jika kita memohon sesuatu dan dikurniakan yang lain dari yang dipinta,PERCAYALAH...
Pastinya Allah sentiasa mengurniakan apa yang di minta pada masa yang sesuai...
Apa yang kita pinta tidak semestinya apa yang kita perlu...
Allah tidak akan gagal memenuhi permintaan hambaNya..
Teruskan berdoa tanpa ragu dan mengeluh...
Duri hari ini mungkin bunga untuk hari esok...
Allah mengurniakan pilihan terbaik kepada yang menyerahkan ketentuan kepadaNya...
Berdoalah wahai semua sahabat seagamaku...
Ingatlah Allah syang kita kerna kita pejuang agamaNya.

Daisypath Friendship tickers
HaWa
Sekumtum mawar berduri Dikelopakmu tertulis lagu Ku susun madah Ku gubah indah Cantikmu tiada mewangi Warnamu sebagai penyeri Mawar berduri… Padamu ku damba rasa Tertusuk jari ku tahan jua
Lihat profil lengkap saya